28 Ekim 2016 Cuma

Eyvallah

Selamlaaar, selamlaaar!

7 aydır uğramamışım buralara, doğrusu pek aklıma da gelmedi. Yarım gün olan iş saatimizi doldurmaya çalışırken neler yazmışım bir göz atayım dedim. Pöööh amma aşk acısı çekmişim, amma dramatik yazılar yazmışım. Bir zamanlar ağlayarak yazdıklarımı şimdi kahkaha atarak okumak da ilginçmiş. Fakat yazıya yeteneğim yadsınamaz. Keşke bunun üstüne gitseydim. Neyse. Hayat değişti her şey değişti. Kimse için üzülmeyin uzun zaman boyunca cidden hiç değmiyor. Değmemesini de geçtim, geçiyor yahu. Ama geçmesini gerçekten istediğin zaman. Hayatı yaşayın. Vakit varken toplayın tomurcukları ve carpe diem falan filan…

Eyvallah. Bir daha ne zaman gelirim bilinmez.