23 Aralık 2016 Cuma

Fakirlik hayatım..

Aslında tek başına yemek yiyen insanların hüzün dolu hikayelerine fokuslanacaktım. Geçen gün tek başıma içli köfte ve Buhara pilavı zıkkımlanırken etrafı kesip epey hislenmiştim. Ama açıkçası o anki duygulara geri dönmek çok zor. O sebeple başka bir dramdan bahsedeceğim.

Ay sonuna 1 hafta var ve hesabımda oldukça az para kaldı. Anca biraz benzin ve önümüzdeki haftanın yemek parası. Oysa canım nasıl da burger house’da çılgıncasına hellim stick yemek istiyor. Sonrasında da güzel bir film izlemek ve bir kahveyle devam etmek. Şimdi ben bunları hesapladım. Totalde bana en az (yani demek istiyorum ki tatlı yemezsem) 55 liraya malolacak. 55 lira benim ofiste 3 günlük yemek param. VE ŞU AN BUNU HARCAYAMAM! YAPAMAM BUNU! Yani çok istesem yaparım da para biriktirmeye çalışıyorum.


Neyse sonuçta bu bilgiler doğrultusunda eve gitmeye karar verdim. Kestane pişirip friends izlicem. Fakat devamlı bunları unutup telefonu elime alıyor ve akşama kimi buluşmaya çağırsam diye kafa yoruyorum. Daha az yorulup daha çok para kazanmalıyım. Fakir olmak çok zor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder